چند تغییر در پلن های پشتیبانی

با توجه به نیازهای کاربران و اضافه شدن امکانات مربوط به دسترسی های حرفه ای به مجموعه نرم افزارهای سورن، از ابتدای سال 1403 چند تغییر مهم در پلن های پشتیبانی اتوماسیون کسب و کار سورن انجام شده است. این تغییرات با هدف بهبود ارائه خدمت به مشتریان عزیز انجام شده و در جزئیات آن سعی شده رضایت بیشتر مشتریان عزیز لحاظ شود.

پلن پشتیبانی

در مورد اول نحوه ی پرداخت هزینه ی پشتیبانی که در سال گذشته ماهانه در نظر گرفته شده بود در پلن امسال به صورت سالانه در نظر گرفته شده است. همچنین عدد مجموع ساعات پشتیبانی آنلاین هم به صورت سالانه در نظر گرفته می شود. بنابراین با پرداخت هزینه ی هر یک از پلن های پشتیبانی، خدمات آن پلن در طول یک دوره ی سالانه به شما ارائه خواهد شد. بدین ترتیب سعی شده امنیت خاطر بیشتری برای مشتریان فراهم شود و از طرفی ساعات پشتیبانی آنلاین شما تا پایان دوره ی یک ساله قابل استفاده خواهد بود.

پشتیبانی

مورد دوم اینکه زمان بکاپ گیری در پلن رایگان که در سال گذشته به صورت ماهانه بوده است، از ابتدای امسال به هفتگی تغییر می کند. با این تغییر کاربران این پلن می توانند امنیت خاطر بیشتری بابت حفظ داده های خود داشته باشند. البته این مورد در سه پلن دیگر تغییری نداشته است.

مورد بعدی این که با توجه به اضافه شدن امکانات حرفه ای به سیستم در سال جدید نیاز بود تا ظرفیت اختصاص داده شده به پلن های غیر رایگان دچار بازنگری شود. از این رو و با توجه به نیازمندی قابلیت های حرفه ای به حجم بیشتر، ظرفیت پایگاه داده در پلن های برنزی، نقره ای و طلائی به ترتیب به 300MB ، 500MB و 1 GB افزایش پیدا کرد. بدیهی همچون گذشته امکان افزایش این حجم با پرداخت هزینه های لازم وجود دارد. لازم به توضیح است دسترسی به قابلیت های حرفه ای تنها برای کاربران پلن های برنزی، نقره ای و طلائی وجود دارد.

امیدواریم این تغییرات رضایت بیشتر کاربران عزیز را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * علامت زده شده‌اند