شرایط استفاده از سرویس های ابری سورن

شرایط استفاده

در این متن گروه نرم افزاری سورن رایا به اختصار شرکت خوانده می شود و شخص حقیقی / حقوقی استفاده کننده از سرویس های ابری سورن به اختصار کاربر خوانده می شود. این متن شامل شرایط و الزامات ارائه خدمات از جانب شرکت به کاربر می باشد. به واسطه این متن کاربر با شرایط ارائه خدمات از جانب شرکت آشنا شده و قبول می کند که ارائه خدمات توسط شرکت به کاربر در قالب سرویس های ابری سورن در صورت التزام به این شرایط و تداوم برقراری آن قابل انجام است. ضمنا سرویس های ابری سورن در قالب نرم افزارهای معرفی شده در سایت رسمی شرکت ارائه می شوند.

متن شرایط

1) تمامی نرم افزارهای ارائه شده در سرویس های ابری سورن به صورت ابری هستند. به این معنا که اطلاعات کاربر روی سرورهای اینترنتی شرکت ذخیره می شوند و دسترسی به این اطلاعات نیز تنها از طریق نرم افزارهای اتوماسیون کسب و کار سورن امکان پذیر است و به هیچ عنوان امکان ذخیره سازی اطلاعات روی سرورهای محلی کاربر وجود ندارد

2) تامین شرایط محیطی مناسب برای راه اندازی و اجرای نرم افزارهای اتوماسیون کسب و کار سورن به عهده کاربر می باشد و مواردی مثل مشکلات اینترنت، مشکلات شبکه ی محلی، مشکلات سیستم عامل یا مشکلات سخت افزاری رایانه های کاربر هیچ ارتباطی با شرکت ندارد

3) کاربر برای استفاده از سرویس های اتوماسیون کسب و کار سورن موظف است اطلاعات خواسته شده در فرم درخواست سرویس را به طور کامل تکمیل نموده و مسئولیت درستی این اطلاعات را بپذیرد

4) برای شروع به کار، شرکت بعد از بررسی اطلاعات وارد شده در فرم درخواست سرویس، یک حساب کاربری با دسترسی ادمین برای کاربر ایجاد کرده و در اختیار وی قرار خواهد داد. ایجاد و مدیریت دسترسی حساب های کاربری برای سایر کاربران تا سقف تعیین شده در پلن انتخابی، به عهده کاربر می باشد

5) در صورتیکه کاربر یکی از پلن های غیر رایگان پشتیبانی شرکت را انتخاب کرده باشد موظف است در تاریخ های سررسید اعلام شده توسط شرکت مبلغ مربوط به پلن انتخابی را واریز نماید. در غیر اینصورت بعد از یک هفته از زمان سررسید، پلن پشتیبانی کاربر به طور خودکار به پلن سفید(رایگان) تغییر خواهد کرد و سطح کلیه خدمات قابل ارائه به کاربر شامل حداکثر تعداد کاربران، حداکثر حجم پایگاه داده، دوره بکاپ گیری و سطح سرور به سطح پلن سفید تغییر خواهد کرد و طبیعتا تبعات احتمالی این تغییر به عهده کاربر خواهد بود

6) با توجه به محدودیت حجم در سرورهای ابری سورن، در صورتی که کاربر با پلن انتخابی سفید بیشتر از سه ماه از سیستم استفاده نکند حساب کاربری وی حذف شده و کلیه داده های وی از سرور حذف خواهد شد

7) کاربر موظف است قبل از شروع به استفاده از سرویس های اتوماسیون کسب و کار سورن، شرایط مربوط در پلن پشتیبانی انتخابی خود را به طور کامل متوجه شده و بپذیرد

8) بعد از تعریف حساب کاربری اصلی و ارائه آن به کاربر، ارتباط کاربر با شرکت و پاسخگویی شرکت تنها از طریق ارسال تیکت خواهد بود و کاربر باید از پیگیری با روش های موازی مثل چت سایت یا تلفن خودداری نماید

9)پشتیبانی شرکت تنها به صورت آنلاین و از طریق ریموت اینترنتی و از راه دور بوده و تحت هیچ شرایطی امکان ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری وجود ندارد

10)پشتیبانی شرکت تنها محدود به برطرف کردن خطاهای نرم افزارها یا ارائه آموزش های لازم برای استفاده از سرویس های ابری اتوماسیون کسب و کار سورن است و حل مشکلات مربوط به سخت افزار، سیستم عامل، اینترنت یا شبکه ی محلی جزو خدمات پشتیبانی شرکت نیست

11) پشتیبانی آنلاین شامل کاربرانی که از پلن رایگان استفاده می کنند نمی شود و این دسته از کاربران فقط در موضوع بازگردانی بکاپ و گزارش خطا می توانند تیکت بزنند

12)در صورت مشاهده مواردی مثل تلاش برای نفوذ به سرورهای شرکت یا هرگونه صدمه عمدی به اطلاعات توسط کاربر، کلیه حساب های کاربری مرتبط با کاربر مسدود شده و سیستم از روال پشتیباني خارج خواهد شد و شرکت حق پیگیری حقوقی در مراجع ذیصلاح و مطالبه خسارت را برای خود محفوظ می داند