جزئیات پلن های پشتیبانی

جزئیات پلن های پشتیبانی ما

به جرات می توان گفت در کنار کیفیت و جامع بودن یک نرم افزار کارتابل اداری، پشتیبانی به هنگام و صحیح برای اجرای خوب سامانه در سازمان لازم است. با توجه به متفاوت بودن کسب و کارها از نظر نوع، اندازه و نیازمندی ها، سورن رایا 4 طرح پشتیبانی متفاوت را پیشنهاد می کند. در هر یک از این چهار طرح، نحوه پشتیبانی ما با پنج عنوان توضیح داده شده که در اینجا جزئیات این عناوین توضیح داده شده است.

ظرفیت پایگاه داده

با توجه به اندازه و پیچیدگی سازمان ها قطعا حجم داده های تولید شده سازمان ها در هر روز متفاوت است. از طرفی ظرفیت فضای روی سرورهای اینترنتی یکی از مهمترین منابع ماست و نیاز به کنترل دارد. از این رو با توجه به پلن پشتیبانی که از آن استفاده می کنید برای شما یک محدودیت در حجم فایل پایگاه داده در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این محدودیت فقط مربوط به داده های شماست و فایل های log پایگاه داده را شامل نمی شود. بنابراین اعدادی مثل 100 مگ یا 200 مگ شاید در ظاهر کم به نظر برسند اما مطمئن باشید به راحتی و به این زودی ها اندازه پایگاه داده شما به این اعداد نخواهد رسید. در صورتی هم که حجم پایگاه داده شما از محدوده ی در نظر گرفته شده عبور کرد باز هم جای نگرانی نیست. در این حالت سه راه پیش روی شما هست. می توانید پلن خود را ارتقا دهید یا درخواست حجم اضافه دهید و یا اینکه برخی داده های اضافه سال های قبل سیستم خود را به بکاپ منتقل کنید تا حجم فایل شما کمتر شود.

بدون شک از مهمترین ویژگی های مورد انتظار از یک سیستم ابری محافظت از داده هاست. ما برای اطمینان از این موضوع علاوه بر استفاده از سرورهای مطمئن و ایمن، به صورت دوره ای از داده های شما در نرم افزارهای کارتابل اداری سورن بکاپ گیری می کنیم. این بکاپ ها در هر دوره به سرورهای local ما منتقل شده و نگهداری می شوند. هر چند به دلیل در نظر گرفته شدن تمهیدات امنیتی مختلف احتمال آسیب دیدن داده های روی سرور ها بسیار کم است. اما در صورتی که به هر دلیلی داده های روی سرور آسیب ببیند آخرین بکاپ شما به صورت خودکار بارگیری می شود تا بتوانید به استفاده از سیستم کارتابل اداری ادامه دهید. به غیر از این در برخی موارد ممکن است کاربران سازمان به اشتباه بخشی از اطلاعات مهم سازمان را حذف کرده یا تغییر دهند. در این طور موارد هم بدون توجه به اینکه در کدام پلن پشتیبانی هستید می توانید درخواست بازگرداندن آخرین بکاپ دوره ای خود را بدهید و اینکار فورا برای شما انجام خواهد شد.

دوره بکاپ گیری

حداکثر تعداد کاربران

محدودیت روی تعداد کاربران در سیستم کارتابل اداری برای خیلی ها یک محدودیت مهم و دست و پا گیر تلقی می شود اما از نظر ما شاخص اصلی در تشخیص اندازه سازمان است. اندازه سازمان مهمترین شاخص در تعیین پیچیدگی ها و نیازمندی های سازمان ها است. برای سازمان های کوچک ممکن است بسیاری از امکانات و خدمات نرم افزارهای ما تا همیشه بلااستفاده بماند. اما سازمان های متوسط و بزرگ طبیعتا پیچیدگی های بیشتری دارند و نیاز به اختصاص حجم و ترافیک بیشتر روی سرورهای ما و همچنین استفاده بیشتر از خدمات پشتیبانی و آموزش ما دارند. بنابراین ما ناچار هستیم برای تشخیص درست اندازه سازمان و تطبیق امکانات خود با اندازه سازمان ها، روی تعداد کاربران محدودیت اعمال کنیم.

پشتیبانی از نرم افزار های کارتابل اداری سورن به طور معمول از طریق تیکت برای همه ی پلن ها در دسترس است اما در برخی موارد حتما پشتیبانی آنلاین مورد نیاز است.منظور از پشتیبانی آنلاین ترکیب تماس تلفنی و ریموت به سیستم شماست. در این حالت پشتیبان می تواند به سوالات شما پاسخ دهد، مشکلات و خطاهای احتمالی شما را رفع نماید یا ثبت یک داده مشخص را به جای شما انجام دهد. به غیر از پلن سفید ها بقیه پلن ها سقفی از این مدل پشتیبانی را در ماه می توانند درخواست دهند یا بنا به موضوع تیکت و بنا به تشخیص پشتیبان، این مدل از پشتیبانی می تواند اتفاق بیفتد. بدیهی ست بیشتر از سقف مشخص شده در ماه شامل هزینه ی ساعتی خواهد بود.

پشتیبانی آنلاین

دسترسی های حرفه ای

سرویس های ابری سورن مجموعه ای از امکانات متنوع نرم افزاری را به شما ارائه می دهد که به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. بخش بزرگ و زیادی از امکانات سیستم سورن در پلن رایگان در دسترس می باشد. اما بخشی از امکانات نرم افزاری این سیستم را مواردی تشکیل می دهد که نیاز به ظرفیت بالاتر پایگاه داده دارد یا اینکه برای سازمان های با تعداد کاربران کم کاربردی نخواهند بود. مواردی مثل سیستم مدیریت اسناد (DMS) یا برخی امکانات مهم مربوط به اتوماسیون اداری یا مدیریت فرآیند سورن از این قبیل هستند. همچنین برخی امکانات مربوط به مدیریت کاربران که معمولا در سازمان های بزرگ مورد نیاز است، در این دسته از امکانات سیستم قرار می گیرد. برای استفاده از دسترسی های حرفه ای کافیست پلن شما یکی از پلن های غیر رایگان باشد.