سی آر ام سورن

نرم افزار سی آرم سورن با ارائه چند امکان کاربردی و مفید به شما این امکان را می دهد که تمرکز بیشتری روی روابط با مشتریان تان داشته باشید و بتوانید هر چه بهتر این روابط را مدیریت کنید.

در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سورن شما علاوه بر ثبت اطلاعات مشتریان، اطلاعات مربوط به آخرین ارتباطات بین مشتریان و سازمان را نیز ثبت می کنید. ثبت این اطلاعات به مرور باعث شکل گیری گزارشات ارزشمندی درباره دیدگاه مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شما خواهد شد. شما در این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM سورن می توانید فعالیت های روزانه ی بخش های سازمان در ارتباط با مشتریان را رصد کنید و بر مبنای این اطلاعات خواهید توانست برنامه ریزی بهتری برای پیشبرد امور بازرگانی و پشتیبانی خود داشته باشید.

یکی از امکانات مهم این نرم افزار ارتباط با مشتریان سورن امکان نظرسنجی از مشتریان است. با استفاده از این بخش شما می توانید نظرسنجی های مختلفی را برای محصولات و خدمات خود طراحی کنید و اقدام به کسب نظرات مشتریان مطابق این نظرسنجی ها نمائید. در نهایت با استفاده از گزارشات مربوط به نظرسنجی می توانید با استفاده از ابزارهای تحلیلی اطلاعات نظرسنجی ها را تحلیل نمائید.

در ادامه ی این متن برای آشنایی بیشتر شما با سی آر ام سورن برخی از مهمترین امکانات این نرم افزار نام برده شده است :

  • ثبت و دسته بندی مشتریان
  • دفتر تلفن
  • ثبت و گزارش گیری از ارتباط با مشتریان
  • تعریف انواع نظرسنجی ها
  • انجام نظرسنجی از مشتریان
  • گزارشات متنوع نموداری و جدولی
  • خروجی اکسل از اطلاعات
  • و …

سی آرم ام سورن