درباره ما

چرا ما را انتخاب میکنید؟

شرکت رایا فرنام تاک با عنوان تجاری سورن رایا از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا پاسخگویی به نیازهای سازمان ها هدف اصلی محصولات ما بوده است. ما در طراحی محصولات خود سعی می کنیم نیازها و دیدگاه های واقعی مدیر سازمان های هدف را مد نظر قرار دهیم و به دور از خطاهای مرسوم، محصولی را طراحی کنیم که به طور علمی و دقیق نیاز مدیریت و کارکنان سازمان را مرتفع نماید. برای رسیدن به این هدف گروه سورن رایا ترکیبی از فارغ التحصیلان رشته های کامپیوتر، مدیریت، بازرگانی و امور مالی را در خود جای داده است.

ایده ی اصلی ما ارائه محصولات مورد نیاز سازمان ها به صورت سرویس های ابری و رایگان می باشد. در حال حاضر سه سرویس از این مجموعه در دسترس و قابل استفاده می باشد. اتوماسیون کسب و کار فروشگاه سورن به عنوان یک سیستم POS می تواند پاسخگوی نیازهای فروشگاه ها باشد و همچنین اتوماسیون کسب و کار دفتر کار سورن می تواند پاسخگوی نیازهای شرکت ها و سازمان های کوچک باشد. اتوماسیون کسب و کار CRM ما نیز به عنوان یک سیستم مکمل برای هر دو گروه قابل استفاده است.

بدیهی ست این سرویس ها به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند و همراهی شما می تواند در رشد و ارتقای محصولات و خدمات ما تاثیر گذار باشد.