چرا اتوماسیون کسب و کار سورن؟

چرا اتوماسیون کسب و کار سورن بهترین انتخاب است؟

دنیای نرم افزارهای سازمانی در سال های اخیر بسیار تخصصی شده و نرم افزارها معمولا هر یک برای پوشش جنبه ای خاص از سازمان خدمات خود را ارائه می دهند. اما وقتی صحبت از

اتوماسیون کسب و کار می کنیم باید همه ی جوانب یک کسب و کار را در نظر بگیریم. در واقع در اتوماسیون کسب و کار نمی توان فقط به یک حوزه ی خاص در سازمان مثا امور مالی یا منابع انسانی توجه کرد و بقیه را نادیده گرفت. بلکه تجمیع این حوزه هاست که می تواند یک سازمان را از نظر به کارگیری نرم افزار کارآمد کند. در این مطلب می خواهیم بدانیم تفاوت اتوماسیون کسب و کار با سایر سیستم های نرم افزاری مطرح از دیدگاه کلی چیست و آنگاه متوجه مزیت های اتوماسیون کسب و کار سورن نسبت به سایر نام های مطرح شویم. لطفا با ما تا پایان همراه باشید.

ایمنی و نگهداری صحیح داده های سازمانی

اتوماسیون کسب و کار سورن یک سامانه ی نرم افزاری ابری است. به این معنا که اطلاعات شما تماما روی سرورهای وب ذخیره می شوند. از طرفی این سرورها برنامه ریزی شده اند تا از اطلاعات شما به طور مداوم بکاپ گرفته شود. بکاپ ها هر چند وقت یکبار به سیستم های local ما منتقل می شوند و در آنجا به صورت فایل فشرده به طور موازی روی چند ابزار ذخیره سازی نگهداری می شوند. با در نظر گرفتن مجموعه ی تمهیدات اندیشیده شده برای حفظ و نگهداری داده های سازمانی شما می توانیم با اطمینان بگوییم که تقریبا محال است که داده های خود را از دست بدهید. در حالیکه این اتفاق در استفاده از سایر نرم افزارها امری بدیهی و ممکن است. بارها و بارها  اتفاق افتاده که کاربران نرم افزارهای سازمانی به خاطر نگهداری اطلاعات خود روی کامپیوتر های محل کار به دلایل مختلفی داده های خود را از دست داده اند. اگر می خواهید علت این موضوع را بدانید پیشنهاد می کنیم مقاله ی ضرورت استفاده از نرم افزارهای ابری در مدیریت سازمان را بخوانید.

دسترسی همیشگی به داده های سازمانی

ابری بودن سامانه های نرم افزاری سورن باعث می شود برای دسترسی به داده های سازمانی خود فقط اتصال به اینترنت کافی باشد. در واقع دسترسی به داده های کسب و کار شما محدود به محل فیزیکی و سخت افزارهای شما نیست. به عبارت دیگر کارکنان و مخاطبان شما می توانند در منزل، محل کار، دانشگاه یا هر جایی به سیستم متصل شوند و فعالیت های مد نظر خود را انجام دهند. پس اتوماسیون کسب و کار سورن همیشه و بدون محدودیت در دسترس شماست و این ویژگی مهمی است که فقط یک سامانه ی نرم افزاری ابری می تواند آن را برآورده نماید.

امکانات نرم افزارهای ما پیوسته در حال به روز رسانی است

ممکن است شما امروز که به نرم افزار مورد نظر خود در اتوماسیون کسب و کار سورن نگاه کنید، خدمت مورد نظر خود را در آن پیدا نکنید یا اینکه مطابق کاربرد شما نباشد اما معلوم نیست فردا هم همین وضعیت حاکم باشد. نرم افزارهای ما به طور مداوم در حال به روز رسانی هستند. تیم طراحی و توسعه ی سورن رایا هر روز در حال تلاش برای تغییر و بهتر شدن نرم افزارهاست. پس کافی ست با ما همراه شوید و نظرات، پیشنهادات و نیازهای خود را با ما مطرح کنید تا با هم پیشرفت کنیم.

خدمات خاص و تجمیعی نرم افزارهای سورن

نرم افزارهای اتوماسیون کسب و کار سورن در عین کاربرد جداگانه می توانند در بسیاری از کاربردها در کنار هم قرار بگیرند و امکانات متفاوتی را در اختیار شما بگذارند. امکاناتی که جای دیگری تجربه نکرده اید. در واقع با اینکه هر یک از نرم افزارها در حوزه ی تخصصی خود امکانات کاملی را ارائه می دهند، در عین حال برخی خدمات را با پوشش دادن به خدمات یکدیگر ارائه می دهند. مثلا نرم افزار حسابداری ما می تواند در خدمت کنترل پروژه قرار بگیرد و ساختار مالی یک پروژه را پوشش دهد. برای آشنایی بیشتر با این قبیل امکانات خاص اتوماسیون کسب و کار سورن پیشنهاد می کنیم سایر بخش های منوی مزیت های ما را مطالعه نمائید.

گزارش سازی پویا و سفارشی

وقتی از اتوماسیون کسب و کار سورن استفاده می کنید می توانید به هزار طریق و از هزار زاویه به داده های سازمان خود نگاه کنید. در بخش های گزارشات نرم افزارهای سورن شما به شیوه های مختلف می توانید روی داده ها فیلترگذاری کنید و این فیلترها را با هم تجمیع کنید تا به آنچه می خواهید برسید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع پیشنهاد می کنیم صفحه ی آموزش فیلتر نویسی در جداول ابری سورن در مرکز آموزش سورن را مشاهده نمائید. در صورتی که گزارش خاص و ترکیبی مد نظر شما با این روش به دست نیامد می توانید با ارسال تیکت درخواست گزارش اختصاصی دهید تا همکاران ما در بخش پایگاه داده شما را در رسیدن به اطلاعات مورد نظر همراهی کنند.

سامانه ی یکپارچه ی پیامکی

در اتوماسیون کسب و کار سورن بدون نیاز به خرید یک پنل پیامکی می توانید از امکانات خاص و متفاوت ارسال پیامک به همکاران و مشتریان خود بهره مند شوید. کافی ست پنل درون سامانه ای مربوط به سازمان خود را شارژ نمائید و تنظیمات مرتبط را فعال کنید. با استفاده از این امکان همکاران شما در لحظه از وضعیت میزکارشان مطلع می شوند. همچنین می توانید از خدمات پیامکی مربوط به مشتریان در نرم افزار CRM استفاده کنید.

سادگی در طراحی، سهولت در کاربری

معمولا نرم افزارهای سازمانی در همان اولین نگاه شما را شگفت زده می کنند. سربرگ ها و منوهای زیاد که داخل هر کدام عناوین و آیکن های زیادی قرار دارد که فقط خواندن عنوان همه ی آنها یک روز زمان می برد! شاید دلیلش این باشد که به یک نرم افزار تخصصی حجم زیادی از امکانات غیر تخصصی ضمیمه شده است. اما در اتوماسیون کسب و کار سورن هر خدمتی در نرم افزار تخصصی مربوط به خود ارائه شده است و همین موضوع باعث ساده و آسان بودن درک محیط نرم افزارهاست. بنابراین در نرم افزارهای سورن شما به هیچ عنوان با ترافیک کلید ها و منوها و آیکن ها مواجه نیستید. طراحی ساده و کاربری آسان برای ما یک اصل کلیدی در طراحی همه ی اجزای سامانه ی ابری سورن است. ما سعی کرده ایم شما خیلی نیازی به آموزش دیدن نداشته باشید. کافیست با الگوی کلی طراحی ما آشنا شوید.