اضافه شدن بسته ی استارت به خدمات پشتیبانی

با اضافه شدن بسته ی استارت به خدمات پشتیبانی سورن رایا از این به بعد کاربران تازه کار می توانند از خدمات این بسته استفاده نمایند. در طراحی خدمات این بسته تلاش شده چالش های اولیه ی سازمان ها و اشخاص در شروع به کار با نرم افزارهای اتوماسیون کسب و کار سورن مرتفع شود. این بسته در دو حالت شرکتی و فروشگاهی تهیه شده و قابل سفارش است . طبق گزارش های رسیده از کاربران در ابتدای کار برخی موارد مثل مشکلات ویندوز و شبکه، نبود داده های اولیه در سیستم و وجود سوالات و ابهامات زیاد باعث وقفه در شروع به کار با سیستم می شدند.

در بسته ی استارت خدماتی مثل نصب اولیه نرم افزار در چند سیستم به همراه رفع مشکلات ویندوز و شبکه، ثبت داده های اولیه و پایه ای مورد نیاز برای شروع فعالیت و ارائه آموزش های لازم به کارکنان پیش بینی شده است. با توجه به اینکه تقریبا تمامی این خدمات برای شروع کار با سیستم ضروری هستند به کاربران در همه ی پلن ها پیشنهاد می شود در زمان شروع به کار با سیستم یا در ادامه ی فرآیند اگر احساس نیاز کردند حتما این بسته را تهیه نمایند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات خدمات این بسته می توانید لینک زیر را مشاهده نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * علامت زده شده‌اند