در این صفحه تمام آموزش های مربوط به نرم افزار CRM سورن قابل مشاهده است.


نگاه کلی به بخش های مختلف نرم افزار

در این مطلب نگاهی گذرا و سریع به بخش های مختلف نرم افزار داشته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با کلیات نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش صفحه اصلی

در این مطلب به آموزش بخش صفحه اصلی نرم افزار پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با جزئیات بخش های صفحه اصلی نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش گروه های اشخاص

در این مطلب به آموزش بخش گروه های اشخاص پرداخته ایم. در این قسمت شما می توانید گروه های اشخاص تعریف شده را مشاهده نموده وهمچنین با نحوه ایجاد گروه بندی اشخاص در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش اشخاص

در این مطلب به آموزش بخش اشخاص(مشتریان) پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما لیست مشتریان را مشاهده می نمائید و همچنین با نحوه ثبت و ایجاد اشخاص در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش تماس ها

در این مطلب به آموزش بخش تماس ها پرداخته ایم. بعد از مشاهده مطالب این بخش شما با نحوه ثبت تماس های برقرار شده با مشتریان در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش الگوهای نظرسنجی

در این مطلب به آموزش بخش الگوهای نظرسنجی پرداخته ایم. در این قسمت نحوه طراحی و ایجاد پرسشنامه در نرم افزار CRM سورن آموزش داده شده است.

آموزش کار با بخش نظرسنجی

در این مطلب به آموزش بخش نظرسجی پرداخته ایم. بعد از مشاهده این مطلب شما با نحوه ثبت، ویرایش و حذف نظرسنجی های صورت گرفته در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش دفتر تلفن

در این مطلب به آموزش بخش دفترتلفن پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با نحوه استفاده از دفترتلفن جهت دسترسی به اطلاعات اشخاص در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.

آموزش کار با بخش گزارشات

در این مطلب به آموزش بخش گزارشات پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با نحوه گزارش گیری از نظرسنجی های انجام شده و تماس های ثبت شده در نرم افزار CRM سورن آشنا خواهید شد.