در این صفحه تمام آموزش های مربوط به نرم افزار دفترکار سورن قابل مشاهده است.

نگاه کلی به بخش های مختلف نرم افزار

در این مطلب نگاهی گذرا و سریع به بخش های مختلف نرم افزار داشته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با کلیات نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش صفحه اصلی

در این مطلب به آموزش بخش صفحه اصلی نرم افزار پرداخته ایم. بعد از مشاهده این مطلب شما با جزئیات بخش صفحه اصلی نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش کاربران

در این مطلب به آموزش بخش کاربران پرداخته ایم. در بخش کاربران شما می توانید لیست تمام کاربران را مشاهده نموده و همچنین کاربر جدیدی تعریف و یا اطلاعات کاربر موجود را ویرایش نمائید که در این قسمت شما با نحوه ثبت و ویرایش اطلاعات کاربران آشنا خواهید شد.

آموزش بخش چارت سازمانی

در این مطلب به آموزش بخش چارت سازمانی پرداخته ایم. در بخش چارت سازمانی شما می توانید اقدام به ایجاد چارت سازمانی شرکت خود نمائید که در این قسمت با نحوه ایجاد چارت سازمانی در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش فرآیندها

در این مطلب به آموزش بخش فرآیندها پرداخته ایم. در این بخش لیست تمام فرآیندهای ثبت شده را مشاهده نموده و همچنین با نحوه ایجاد فرآیند جدید در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش جانشین ها

در این مطلب به آموزش بخش جانشین ها پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت می توانید برای جایگاه سازمانی مورد نظر جانشین تعیین کنید.

آموزش بخش خدمات سازمان

در این مطلب به آموزش بخش خدمات سازمان پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت با نحوه تعریف و ثبت خدمت جدید در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش میزکار

در این مطلب به آموزش بخش میزکار پرداخته ایم. در قسمت میزکار فرم های ارجاع داده به شما قابل مشاهده است که بعد از مشاهده این قسمت با فرآیندهای این بخش آشنا خواهید شد.

آموزش نحوه ایجاد و ثبت نامه

در این مطلب به آموزش ایجاد نامه پرداخته ایم. در این قسمت نحوه ثبت نامه به طور کامل در نرم افزار دفترکار سورن آموزش داده خواهد شد.

آموزش نحوه ایجاد فرم اداری

در این مطلب به آموزش ایجاد فرم اداری پرداخته ایم. هر فردی در سازمان برای ثبت درخواست هایی مثل مرخصی و ماموریت، باید فرم اداری ثبت کند که در این قسمت با نحوه ثبت فرم اداری به طور کامل در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش نحوه ایجاد فرم درخواست خرید کالا/خدمت

در این مطلب به آموزش ایجاد فرم خواست کالا یا خدمت پرداخته ایم. هر کارمندی در سازمان اگر کالا یا خدمتی نیاز دارد باید فرم درخواست ثبت کند که در این قسمت با نحوه ثبت فرم درخواست خرید کالا یا خدمت به طور کامل در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش نحوه ایجاد فرم دورکاری/گزارش روزانه

در این مطلب به آموزش ایجاد فرم دورکاری یا گزارش روزانه پرداخته ایم. هر کارمند اگر خارج از محل کار فعالیت انجام می دهد و یا قصد ارائه گزارشی از فعالیت انجام شده را دارد باید فرم دورکاری یا گزارش روزانه ثبت کند که در این قسمت با نحوه ثبت فرم دورکاری یا گزارش روزانه به طور کامل در نرم افزار دفترکار سورن آشنا خواهید شد.

آموزش نحوه ایجاد فرم فروش خدمت

در این مطلب به آموزش ایجاد فرم فروش خدمت پرداخته ایم. اگر قصد ثبت فاکتور خدمت انجام شده برای مشتریان را دارید در این قسمت نحوه ثبت فرم فروش خدمت به طور کامل در نرم افزار دفترکار سورن توضیح داده خواهد شد.

آموزش بخش پروژه ها

در این مطلب به آموزش بخش پروژه ها پرداخته ایم. دربخش پروژه ها تمام پروژه های تعریف شده را می توانید مشاهده نمائید و همچنین در این قسمت می توانید با نحوه ایجاد پروژه آشنا شوید.

آموزش بخش مراحل پروژه

در این مطلب به آموزش بخش مراحل پروژه پرداخته ایم. در بخش مراحل پروژه می توانید برای پروژه تعریف شده مرحله تعریف نمائید که بعد از مشاهده مطالب این بخش با نحوه ایجاد مرحله آشنا خواهید شد.

آموزش بخش فعالیت های کارکنان

در این مطلب به آموزش بخش فعالیت های کارکنان پرداخته ایم. یک پروژه متشکل از مجموعه فعالیت هایی است که توسط کارکنان انجام می شود شما بعد از مشاهده این قسمت می توانید با نحوه ایجاد فعالیت و واگذار کردن آن به کارکنان آشنا شوید.

آموزش بخش گزارشات

در این مطلب به آموزش بخش گزارشات پرداخته ایم. در این بخش می توانید گزارشی از کارکردهای کارکنان داشته باشید. در این قسمت کار با بخش گزارشات به طور کامل توضیح داده شده است.