در این صفحه تمام آموزش های مربوط به نرم افزار فروشگاه سورن قابل مشاهده است.

نگاه کلی به بخش های مختلف نرم افزار

در این مطلب نگاهی گذرا و سریع به بخش های مختلف نرم افزار داشته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با کلیات نرم افزار فروشگاه سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش صفحه اصلی

در این مطلب به آموزش بخش صفحه اصلی نرم افزار پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما با جزئیات بخش های صفحه اصلی نرم افزار فروشگاه سورن آشنا خواهید شد.

آموزش بخش گروه بندی کالاها

در این مطلب به آموزش بخش گروه بندی کالاها پرداخته ایم. از این بخش برای دسته بندی کالاهای فروشگاه استفاده می شود که در این مطلب با نحوه ایجاد گروه آشنا خواهید شد.

آموزش بخش کالاها

در این مطلب به آموزش بخش کالاها پرداخته ایم. در بخش کالاها می توانید تمام کالاهای ثبت شده را مشاهده نموده و همچنین اقدام به ثبت و تعریف کالای جدید نمائید که در ادامه نحوه ثبت کالای جدید توضیح داده شده است.

آموزش بخش تامین کنندگان

در این مطلب به آموزش بخش تامین کننده پرداخته ایم. در این بخش لیست تمام تامین کنندگان را مشاهده می نمائید و می توانید تامین کننده جدیدی تعریف ئ ثبت نمائید که در این مطلب نحوه ثبت و تعریف تامین کننده جدید آموزش داده شده است.

آموزش بخش مشتریان

در این مطلب به آموزش بخش مشتریان پرداخته ایم. در این بخش می ­توانید لیست تمام مشتریان را مشاهده نمائید و همچنین اقدام به ثبت اطلاعات مشتری جدید و ویرایش و یا حذف اطلاعات مشتریان وارد شده نمائید.

آموزش بخش تنظیمات

در این مطلب به آموزش بخش تنظیمات پرداخته ایم. در این بخش می ­توانید بنابر نیاز شخصی، موارد و دسترسی هایی را فعال یا غیر فعال کنید که در این قسمت به توضیح موارد و گزینه های موجود پرداخته شده است.

آموزش بخش لیست فروش

در این مطلب به آموزش بخش لیست فروش پرداخته ایم. در این بخش می ­توانید لیست تمام فاکتور فروش های ثبت شده را مشاهده نموده و همچنین فاکتور فروش جدید ثبت نمائید، در ادامه نحوه ایجاد ثبت فاکتور فروش و نکات مربوط به آن توضیح داده شده است.

آموزش بخش لیست خرید

در این مطلب به آموزش بخش لیست خرید پرداخته ایم. در این بخش می ­توانید لیست تمام فاکتور خرید های ثبت شده را مشاهده نموده و همچنین فاکتور خرید جدید ثبت نمائید، در ادامه نحوه ایجاد ثبت فاکتور خرید و نکات مربوط به آن توضیح داده شده است.

آموزش بخش گزارشات

در این مطلب به آموزش بخش گزارشات پرداخته ایم. در این بخش می ­توانید گزارشی از کالاها، سود و زیان کالاها و فاکتورها، بدهکاران و بستانکاران داشته باشید که در این قسمت نحوه کار با بخش گزارشات و گزارش گیری آموزش داده شده است.

آموزش ورود اطلاعات کالاها از طریق فایل اکسل

در این مطلب به آموزش ورود اطلاعات کالاها از طریق فایل اکسل پرداخته ایم. بعد از مشاهده این قسمت شما می توانید با استفاده از فایل اکسل به راحتی اطلاعات کالاهای خود را بارگزاری کنید.