راهنمای نرم افزار دفتر کار سورن

نرم افزار دفتر کار سورن به شما کمک می کند تا همه ی امور مربوط به مدیریت شرکت یا دفتر کارتان، از گردش نامه ها و فرم ها تا مدیریت پروژه های سازمان و فعالیت های کارکنان را به سادگی انجام دهید

راهنمای نرم افزار فروشگاه سورن

نرم افزار فروشگاه سورن به شما کمک می کند تا

بتوانید تمام اطلاعات مربوط به فروشگاه خود را اعم از کالاها، لیست خرید، لیست فروش و اطلاعات تامین کنندگان و مشتریان خود را ثبت و مدیریت نمائید.

راهنمای مدیریت اسناد سورن

در این بخش اصول و نحوه ی کار با زیر سیستم مدیریت اسناد سورن که در نرم افزار دفتر کار قرار دارد آموزش داده شده است.

راهنمای نرم افزار CRM سورن

نرم افزار CRM سورن به شما کمک می کند تا پرسشنامه طراحی و اجرا کنید و همچنین به تعریف اشخاص و گروه بندی اشخاص بپردازید و از طریق دفترتلفن به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنید.

راهنمای کار با دبیرخانه ی سورن

در این بخش اصول و نحوه ی کار با زیر سیستم دبیرخانه ی سورن که در نرم افزار دفتر کار قرار دارد آموزش داده شده است

راهنمای موارد مشترک در نرم افزارهای ابری سورن

در این بخش موارد مشترک در هر سه نرم افزار سورن اعم از فیلترنویسی، تیکت ها و منوی دسترسی سریع را می توانید مشاهده نمائید.